30 de març del 2013

ENTREVISTA AL DIARI WIN

El Diari Win va entrevista al Nil Cardoner el dia 19, i va publicar l'entrevista escrita fa quatre dies juntament amb un breu vídeo animant a la gent que es subscrigui al Diari.





1.- Com va començar la teva història amb “Polseres Vermelles”?
Vaig fer varis càstings i a partir del quart ja van tenir prou clar que faria de Roc. A partir d’aquí vaig fer proves de maquillatge, de vestuari i em van posar a conviure en una casa amb la resta d’actors per conèixe’ns.
 2.- Què has après d’estar en contacte amb els altres “Polseres”?
Bé, quan estàs en contacte amb la gent sempre aprens coses noves. De tots he après moltes coses. Per exemple, jo abans era molt tímid. En canvi ara ja no en sóc gens!
3.- Això t’ha facilitat tenir més amics?
No, ara en tinc menys! Quan ets petit, tothom és amic teu, però amb el temps vas seleccionant les persones. I sobretot el fet de ser actor de “Polseres Vermelles” m’ha fet ser més previsor a l’hora de fer amics. D’entrada tinc el dubte de si aquella persona va amb mi perquè surto a la tele o perquè realment vol ser amiga meva. I el que em fa dubtar més de les seves intencions és sobretot si no s’enfada mai amb mi.
4.- Sou amics a la vida real el grup de “Polseres Vermelles”?
Sí, tot i que al principi pensava que l’amistat que pogués tenir amb els de la sèrie seria més irreal i obligada. Però el fet de conviure junts un estiu en una casa va fer que ens deixéssim anar i ens relacionéssim més com amics.
5.- Parla’ns una mica del Roc, el teu personatge a “Polseres Vermelles”.
És un personatge bastant neutre, però que aporta felicitat als “Polseres” i que vol, junt amb el Toni, que no es perdi el grup. És una mica el suport que tenen els personatges per fugir del mal rotllo.
Però a mi m’agradaria que tingués més alts i baixos i una història més complexa. Tot i això, estic molt content que hagin pensat en mi per fer aquesta sèrie i per interpretar aquest personatge. A més és un personatge que s’hi avé molt bé amb el Toni.
6.- Sí, el Toni, igual que el Roc, tenen la mateixa capacitat d’entrar als somnis…
Sí, encara que no ho sembli, és el que té més capacitat d’entendre i comprendre a la gent i donar positivitat a les coses. A més a més, tinc un especial “carinyo” amb l’actor que li dóna vida, el Marc Balaguer. Ens portem com a la sèrie! Tot i que amb l’Àlex també tinc bona relació i amb la Joana segueixo estant en contacte, encara que ara estigui a Londres. M’agrada molt parlar amb tots!
7.- El caràcter del Roc t’ha afectat a tu com a persona?
Me n’ha fet adonar de com era jo… I, tot i que sóc molt positiu i bastant semblant amb el Roc, amb el temps m’identifico menys amb el personatge. Ja no em veig com a Roc. Tot i que porto bé el meu personatge i no em fa res que la gent em reconegui pel carrer. Jo sempre dic que mentre em tractin amb respecte, no em fa res. Ara, quan em comencen a tractar com un objecte i a no ser educats, no m’agrada.
8.- Heu parlat alguna vegada entre els “Polseres” de formar alguna cosa junts?
Des del primer moment, vaig pensar que havíem de fer alguna cosa junts, però encara s’ha de trobar el què. Algun cop hem dit de passar un estiu tots plegats, al marge de la sèrie. Encara que de fet ja ho fem de vegades, sobretot alguns caps de setmana aïllats.
9.- Què és el que més t’ha agradat i el que menys t’ha agradat de “Polseres Vermelles”?
El que més m’ha agradat ha sigut conèixer a la gent que he conegut, tot l’equip de “Polseres Vermelles”. I el que menys m’ha agradat ha sigut que potser la sèrie no hagi sigut més representativa de la gent que pateix aquesta malaltia. No ens hem d’oblidar que la sèrie vol tenir presents els nens amb càncer i que no els podem passar per alt.
10.- Com et veus d’aquí uns anys?
A mi m’agradaria veure’m com a actor, escriptor o director. M’agradaria muntar una pel·lícula pròpia! Ara mateix, estic intentant fer un curtmetratge amb un amic que si el publico ja el podreu veure. M’encantaria fer un seqüela de “Polseres Vermelles”!


4 comentaris:

  1. No es veritat el mini test de dalt!!!!!
    L'animal potser si pero l'esport és el tennis!!!!!!!!I el llibre no és aquest!!!!!
    Qui hagi fet aixo es un tonto perque no sap la seva vida

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, que ell practiqui el tennis no significa que no li pugui agradar el futbol no?

      Elimina
    2. i de tonto res eeeh?!

      Elimina
    3. Aquesta entrevista li van fer al Nil i és el que ell va respondre. L'anònim té raó, una cosa no treu l'altre!

      Elimina